Kampanie i Promocje

  • Do Polski zbliża się najgorętszy okres w roku – czas karnawałowych imprez. Z tej okazji, już od 27 grudnia wszyscy śmiałkowie i fani piw smakowych będą mieli szansę powalczyć o imprezowe wyjazdy na Karaiby dzięki podkapslowej promocji Captain Jack, która potrwa do 23 lutego 2020. Czytaj więcej »

  • Agencja Streetcom rozpoczęła kampanię nowych, poręcznych opakowań past Wawrzyniec i równocześnie prowadzi działania komunikacyjne dla dotychczasowych i nowych wariantów produktu. Czytaj więcej »

  • W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf... Czytaj więcej »

  • Grupa spółek DANONE podsumowuje efekty pierwszej wspólnej kampanii wizerunkowej, której celem było zaprezentowanie kultury organizacyjnej firmy oraz wartości bliskich jej pracownikom. To właśnie ich autentyczne historie i osobiste wypowiedzi zostały przedstawione w spotach, które stanowiły fundament kampanii. Nagrania emitowane były w internecie, w tym w mediach społecznościowych,... Czytaj więcej »

  • Z Lubellą nie trzeba czekać do Świąt!

    Poniedziałek, 02 grudnia 2019

    Nie czekaj do Świąt ze wszystkim, co dobre. Lubella w klimatycznej kampanii zwraca uwagę na to, że choć niektóre potrawy przygotowujemy tylko na specjalne okazje, to pysznymi posiłkami można cieszyć się z bliskimi każdego dnia w ciągu roku. Czytaj więcej »

  • W kampanii digitalowej Tymbark poinformował o swoich nowościach produktowych. Nowe przekąski od Tymbarku to musy w trzech wariantach smakowych: jabłko, cynamon + kasza jaglana; owoce tropikalne + ryż; jabłko, mango, banan + płatki owsiane. Czytaj więcej »

  • Najbardziej magicznemu okresowi w roku już po raz trzeci towarzyszy Oranżada Hellena. Marka kultowego napoju w kampanii reklamowej zaprasza do wspólnego świętowania Bożego Narodzenia. Czytaj więcej »

  • Marka szkockiej whisky CHIVAS Regal z portfolio Wyborowa Pernod Ricard rozpoczęła kampanię promocyjną w największych sieciach handlowych w Polsce. Z początkiem listopada na półkach pojawiły się butelki whisky w opakowaniach z wizerunkami ambasadorów kampanii „Success is a blend” – Magdaleny Cieleckiej, Macieja Musiała oraz Jarka Kuźniara. Wsparciem działań są specjalnie... Czytaj więcej »

  • Tymbark zachęca, by dobrym słowem dzielić się nie tylko od Święta. Emocjonalny spot pokazuje, że warto doceniać bliskich za ich wsparcie na co dzień. Szeroka kampania i loteria pod wspólnym hasłem „TYM, którzy…” to świąteczna komunikacja marki nawiązująca do tego, by dać coś od siebie innym. Czytaj więcej »

  • Kubuś zaprasza do Świata Wyobraźni

    Poniedziałek, 18 listopada 2019

    Kubuś kontynuuje serię bajkowych niespodzianek dla najmłodszych. We współpracy z wydawcą Storytel marka przygotowała kolejne 25 wyjątkowych audiobooków czytanych przez znanych lektorów. Pod etykietami czekają naklejki z kodami dostępu do biblioteki, a na rewersach – bajkowe zadania. Ambasadorką kolekcji audiobooków Kubusia została Małgorzata Socha. Czytaj więcej »

  • Klienci saloników Kolportera mogą liczyć na dodatkowy bonus w postaci próbek zielonej herbaty. Do końca listopada br. w wybranych punktach sieci swoje produkty będzie w ten sposób promować firma Herbapol. Czytaj więcej »

  • Marka Ballantine’s we współpracy z agencją MullenLowe Warsaw stworzyła 3 odsłonę serialu internetowego – Kropla Prawdy, którego fabuła została osnuta wokół procesu powstawania whisky. Partnerem tegorocznej produkcji są platformy filmowe – CDA i CDA Premium. Czytaj więcej »

  • Właśnie wystartowała ogólnopolska kampania promująca pracowników Biedronki jako prawdziwych ekspertów od jakości i świeżości - są oni „Świeżoznawcami”. To kolejne innowacyjne działanie sieci w obszarze produktów świeżych. Czytaj więcej »

  • Firma CEDC International przygotowała wyjątkową niespodziankę dla wszystkich amatorów wina. Dzięki najnowszej kampanii z wykorzystaniem technologii AR – rozszerzonej rzeczywistości, konsumenci kupujący wybrane wina z winnic Torres lub Mare Magnum, mogą wziąć udział w indywidualnym szkoleniu prowadzonym przez profesjonalnego sommeliera. Czytaj więcej »

  • Dan Cake, jeden z czołowych producentów w branży piekarniczo-cukierniczej w Polsce oraz lider w sektorze pakowanych produktów piekarniczo-cukierniczych w kraju, rozpoczyna kolejny już w tym roku etap promocji Smaku Beztroski oraz nowej linii bułeczek mlecznych w wersji TO GO! Czytaj więcej »

  • Krzysztof Piątek przyłączył się do charytatywnej kampanii „Woda, która Pomaga” organizowanej przez markę naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska. Jako ambasador akcji uczestniczy w działaniach, mających na celu finansową pomoc szpitalom dziecięcym w Polsce. Pierwszą pulę środków zebranych w ramach programu otrzymały już wybrane placówki w Bydgoszczy, Lublinie oraz... Czytaj więcej »

  • 11 października br. MAKRO Polska rozpoczęło kampanię „Otwarte w niedziele”, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie sektora handlowo-usługowego w Polsce. Jego przedstawiciele zapraszają do odwiedzania swoich restauracji i sklepów w każdą niedzielę, także wolną od handlu. Jako lokalne biznesy mogą w tym dniu oferować swoje usługi. Sieć hurtowni wspiera... Czytaj więcej »

  • Nowa kampania McDonald’s – 2 for U Challenge

    Wtorek, 15 października 2019

    Kampania 2 for U Challenge będzie promować codziennie zmieniające się superoferty promocyjne 2 for U dostępne w aplikacji McDonald’s. Czytaj więcej »

  • Bebiko 2 w nowej odsłonie i z nową komunikacją

    Czwartek, 10 października 2019

    Bebiko 2 pierwszy raz od 5 lat odświeżyło swój wizerunek i wzmocniło swoje pozycjonowanie jako eksperta od szczęśliwych brzuszków. W związku z tym marka ruszyła z ogólnopolską kampanią – Szczęście maluszka zaczyna się od brzuszka – promującą mleko modyfikowane Bebiko 2 z udoskonaloną, dobrze tolerowaną* formułą NUTRIflor Expert. W aktywacji o charakterze 360° marka... Czytaj więcej »

  • Wraz z początkiem października wystartowała akcja promocyjna, w której przy zakupie 4 produktów marki Tygryski będzie można odebrać w punkcie sprzedaży praktyczny lunchbox. Czytaj więcej »

  • SpongeBob w POLOmarkecie!

    Środa, 09 października 2019

    Ulubione postacie - SpongeBob, Patryk, Gary, Skalmar, Eugeniusz Krab oraz Plankton ponownie zawitały do POLOmarketu. Tym razem Klienci sieci, zwłaszcza Ci najmłodsi znajdą wizerunki swoich ulubieńców na specjalnej kolekcji śniadaniowej. Kubki w sześciu wzorach, komplety talerzyków, misek oraz mat śniadaniowych już od 16 października (środa) będą dostępne w kolejnym programie... Czytaj więcej »

  • Podravka promuje w telewizji środziemnomorskie produkty pomidorowe i makarony Podravka oraz oryginalne chorwackie pasty warzywne Ajvar. Kampania jest równolegle wspierana w digitalu i punktach sprzedaży. Potrwa do początku listopada. Czytaj więcej »

  • Zamawiający wolą płacić bezgotówkowo

    Piątek, 04 października 2019

    Ponad połowa zamawiających dania za pomocą PizzaPortal.pl jako preferowany środek płatności wskazała transakcje bezgotówkowe, wynika z raportu PizzaPortal.pl „Klikasz i jesz. Raport o rynku dostaw jedzenia w Polsce”. Płatności online na PizzaPortal.pl preferują przede wszystkim mieszkańcy dużych miast. Bezgotówkowe płatności wspiera Visa. W ramach promocji każdy, kto dokona... Czytaj więcej »

  • Soki Kubuś 100% to – 100% owoców i marchewki. Jak podkreśla kolejna kampania marki – tym produktom można zaufać. Czytaj więcej »

  • Value Media, jako pierwszy dom mediowy w Polsce, wykorzystuje innowacyjny format reklamowy Hybrid Broadcast Broadband TV. Po raz pierwszy komercyjnie użyto go w kampanii marki Almette w stacji TVN. Czytaj więcej »

  • Jesienią najbardziej rodzinne wafelki w Polsce stawiają na silną komunikację na wielkim i małym ekranie. W telewizji marka Familijne wraca w roli partnera teleturnieju „Koło Fortuny”. Będzie obecna także w kampanii on screen w kinach w całej Polsce. To kolejna odsłona komunikacji pod hasłem „Mus je schrupać!”. Czytaj więcej »

  • Nowa promocja Energizer i Audioteki

    Środa, 02 października 2019

    Kup baterie i zgarnij jeden z 14 topowych audiobooków Audioteki – tak w skrócie można określić najnowszą promocję marki Energizer. Energizer od lat regularnie zaskakuje swoich konsumentów ciekawymi akcjami typu instant win. Mechanizm jest prosty: kup dowolny produkt Energizer, zarejestruj zakup na stronie internetowej kampanii, a otrzymasz kod na prezent. Promocja z Audioteką trwa od... Czytaj więcej »

  • Blisko 600 restauracji bierze udział w akcji promocyjnej PizzaPortal.pl. Od października, do zamówionego dania napój energetyzujący Coca-Cola Energy dodawany jest za darmo. Promocja potrwa do końca października. Czytaj więcej »

  • SuperDrob S.A. rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową w głównych stacjach telewizyjnych oraz w popularnych serwisach internetowych, gdzie promowana będzie linia Kurczaka Sielskiego z chowu bez antybiotyków. Czytaj więcej »

  • Najnowsze Danonki BIO o smakach maliny i gruszki

    Poniedziałek, 30 września 2019

    Każdy rodzic ze szczególną troską dba o swoje dzieci, wybierając dla nich tylko to, co najlepsze. Wyjątkowo ważna jest jakość produktów spożywczych przeznaczonych dla dzieci. Rodzice zwracają również coraz większą uwagę na ich skład i pochodzenie. Już nie tylko wybierają warzywa zamiast słodyczy lub chipsów, ale coraz częściej szukają produktów BIO, czyli najprościej... Czytaj więcej »