„Złote Innowacje FMCG & Retail 2019” – to największy Konkurs Konsumencki i zarazem pierwsze wydarzenie na polskim rynku, które w sposób kompleksowy podchodzi do innowacyjności w sektorze FMCG i Retailu i wyróżnia Liderów. Czytaj więcej »
„Złote Innowacje FMCG & Retail 2019” – to największy Konkurs Konsumencki i zarazem pierwsze wydarzenie na polskim rynku, które w sposób kompleksowy podchodzi do innowacyjności w sektorze FMCG i Retailu i wyróżnia Liderów. Czytaj więcej »
W dniu 2 czerwca podczas uroczystej Gali w warszawskim Teatrze Kamienica wręczone zostały prestiżowe statuetki "Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich". Czytaj więcej »
Wraz z lutowym wydaniem miesięcznika Hurt & Detal, do właścicieli sklepów na terenie całej Polski trafiła Ankieta konkursowa "Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich". Czytaj więcej »
W grudniu spełniliśmy marzenia ponad 400 dzieci, przygotowując i przekazując dla nich i ich rodzin paczki świąteczne. To dzięki zaangażowaniu naszych Przyjaciół – producentów, przedstawicieli sieci handlowych i wolontariuszy – wspólnie pomogliśmy najbardziej potrzebującym dzieciom i ich rodzinom. Czytaj więcej »
Akcja „Radosne Święta” prowadzona jest już od 7 lat przez Redakcję miesięcznika Hurt & Detal, wspólnie z przyjaciółmi z branży FMCG – producentami i sieciami handlowymi. W tym okresie sprawiliśmy, że święta stały sie bardziej radosne dla blisko 2 500 dzieci z hospicjów, domów dziecka, ośrodków opiekuńczych oraz szkół. Każda kolejna edycja przyciąga coraz większą... Czytaj więcej »
Jak co roku, redakcja miesięcznika Hurt & Detal ma wielką przyjemność i zaszczyt zaprosić firmy produkcyjne i handlowe z branży FMCG do wspólnego działania przy VII już edycji akcji charytatywnej „Radosne Święta”. Czytaj więcej »
Brązowy medalista olimpijski w windsurfingu i ambasador Mercedes-Benz, Przemek Miarczyński, wziął udział w dorocznej akcji „Radosne Święta” organizowanej przez miesięcznik Hurt & Detal. W jej trakcie, dzieci z domów dziecka i hospicjów obdarowane zostały przez organizatorów – Mikołajów. Czytaj więcej »
Zapraszamy firmy produkcyjne i handlowe z branży FMCG do współpracy przy organizacji VI edycji akcji charytatywnej „Radosne Święta 2013”, która ma na celu obdarowanie potrzebujących dzieci świątecznymi paczkami żywnościowymi. Czytaj więcej »
Informujemy, że przygotowujemy kolejny numer magazynu Food from Poland, który będzie dystrybuowany podczas tegorocznych targów ANUGA w Kolonii w dniach od 5 do 9 października. Czytaj więcej »
III edycja Konkursu "Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich" objęta została honorowym patronatem Ministerstwa Gospodarki. Czytaj więcej »
Miesięcznik Hurt & Detal wspólnie z Przyjaciółmi przygotował i wręczył blisko 400 paczek świątecznych w ramach akcji charytatywnej "Radosne Święta". Czytaj więcej »
Redakcja miesięcznika HURT & DETAL zaprasza firmy produkcyjne i handlowe z branży FMCG do udziału w V edycji akcji charytatywnej „Radosne Święta 2012”, która ma na celu obdarowanie potrzebujących dzieci świątecznymi paczkami żywnościowymi. Czytaj więcej »
„Być bliżej Kupca” – to wizja rozwoju, którą już od listopada wprowadziliśmy i będziemy dalej rozwijać w miesięczniku Hurt & Detal. Jest to zmiana która wyróżnia nas zdecydowanie spośród pozostałych tytułów pism handlowych na polskim rynku. Potwierdziły to również pierwsze opinie uzyskane od właścicieli sklepów, którzy przeczytali listopadowe wydanie... Czytaj więcej »
Blisko 500 dzieci otrzymało paczki świąteczne w ramach organizowanej już po raz czwarty przez miesięcznik Hurt & Detal - akcji „Radosne Święta”. Tegoroczna akcja przedświąteczna - dzięki pomocy naszych Przyjaciół – producentów i dystrybutorów FMCG - zakończyła się kolejnym sukcesem. Czytaj więcej »
Ruszyła IV edycja charytatywnej akcji, która ma na celu obdarowanie świątecznymi paczkami żywnościowymi najbardziej potrzebujące dzieci. Czytaj więcej »
Szanowni Państwo, miło jest nam poinformować, że akcja "Radosne Święta" 2010 zakończyła się wielkim sukcesem. Dzięki pomocy naszych Przyjaciół ─ producentów FMCG oraz sieci handlowych ─ zebraliśmy dary i pomogliśmy ponad 400 potrzebującym dzieciom! Redakcja miesięcznika HURT & DETAL już od kilku lat wspólnie z Przyjaciółmi z branży FMCG – producentami i sieciami... Czytaj więcej »
Fischer Trading Group, wydawca prasy handlowej HURT & DETAL, HANDEL NOWOCZESNY i Food from Poland, wsparł Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, kupując na licytacji XVIII Finału ogromną, bo ważącą aż 820 kilogramów czekoladową rzeźbę Świętego Mikołaja. Obecnie można ją podziwiać w podwarszawskim Centrum Zdrowia Dziecka, do którego została przez wydawnictwo przekazana. Czytaj więcej »
Marta Całus, Trade&Marketing Manager, LAKMA STREFA...
Karolina Kuźnicka-Salhuana, Senior Brand Manager Lipton &...
Rozmowa z Anną Matułą – Dyrektorem ds. Audytu Zakładów...
Jakie trendy na rynku alkoholi są najbardziej widoczne?...
Na początku marca w Krakowie odbyła się XVI edycja...
Według danych National Wine Agency of Georgia (LEPL) w ciągu...
Jak wynika z raportu UCE RESEARCH, Hiper-Com Poland i Grupy...
Marka Almette rozpoczęła kolejny etap proekologicznego...
To pokój zagadek w całości poświęcony strategii...
W dniach 9 do 21. maja NORTH COAST zaprasza na wielkie święto...
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została...
Żyjemy w czasach, w których liczy się efekt ilościowy...
Soplica nie przestaje zaskakiwać! Kolejny rok wypuszcza nową...
Pyszny smak, kremowa konsystencja, najwyższej jakości mleko i...
Firma Heinz ogłosiła wprowadzenie na polski rynek nowego...
Żubrowka, jedna z wiodących marek wódki na świecie...
Somersby Pink Grapefruit Light 4%, to orzeźwiający smak...
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem...
Desperados, najpopularniejsze imprezowe piwo w Polsce, od lat...
10 kwietnia wystartowała najnowsza kampania Employer...
Kolejna współpraca OSHEE z absolutnym topem polskiej sceny...
Przez cały kwiecień trwa kampania reklamowa owocowych...