Z rynku FMCG

  • Żyjemy w czasach, w których liczy się efekt ilościowy, osiągany często za cenę eksploatacji przyrody – rolnictwo konwencjonalne jest nastawione na pozyskanie jak największego plonu, bez względu na skutki dla środowiska. Jak więc zadbać o naszą planetę? Najlepiej wybierając żywność ekologiczną! Już w najbliższy poniedziałek – 22 kwietnia, w Międzynarodowy Dzień Ziemi... Czytaj więcej »

  • 18 kwietnia br. (czwartek) sieć supermarketów spożywczych Intermarché otworzyła drugi punkt sprzedaży w Zielonej Górze. Nowa placówka mieści się przy ul. Batorego 81, a jej właścicielem jest Marcin Rusiniak – menadżer z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu. Od 7 marca br. prowadzi Intermarché przy ul. Szosa Kisielińska 22. Kolejnym otwarciem symbolicznie umacnia powrót... Czytaj więcej »

  • Carrefour Polska w partnerstwie z Nestlé Polska i marką NESCAFÉ Dolce Gusto, w maju 2022 roku rozpoczął w Warszawie testy inicjatywy mającej na celu wsparcie recyklingu zużytych kapsułek po kawie. W ramach projektu, który obejmuje obecnie 5 warszawskich sklepów sieci, konsumenci mogą oddawać kapsułki do specjalnie oznaczonych koszy. Zbiórka jest elementem realizowanych przez obie... Czytaj więcej »

  • 16 kwietnia Forum Odpowiedzialnego Biznesu opublikowało coroczny raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2023. Dobre praktyki”. Po raz kolejny wyróżniono w nim firmę Mars Polska, uwzględniając 5 godnych uwagi działań. Czytaj więcej »

  • Kolejny raz dobre praktyki Hochland Polska dotyczące zrównoważonego rozwoju i CSR zostały docenione przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a co za tym idzie opublikowane w raporcie „Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre praktyki.”. Wśród nich znalazły się działania z zakresu kultury organizacyjnej, obszaru środowiska oraz zaangażowania w edukację dzieci i młodzieży. Czytaj więcej »

  • Podejście do życia w stylu „zero waste” staje się coraz bardziej istotne. Pomaga przede wszystkim zmniejszyć ilość odpadów i opakowań, chroniąc jednocześnie środowisko. Jego zastosowanie jest też ważne w kuchni, przy przygotowywaniu posiłków. Dlatego pod hasłem „Good taste. Zero waste” (ang. Dobry smak. Zero odpadów) Akademia Lubella zachęca młodzież do wykazania... Czytaj więcej »

  • W ramach Akademii Hochland Professional rozpoczął się cykl szkoleń klienckich w Międzynarodowej Szkole Kulinarnej Ashanti. Pierwsze warsztaty z cukiernictwa bankietowego odbyły się 12 kwietnia. Osoby związane z cukiernictwem i piekarnictwem szkoliły się pod okiem trenerów Macieja Rosińskiego i Mariusza Góreckiego. Czytaj więcej »

  • W ofercie kawiarni Tchibo pojawiły się właśnie orzeźwiające nowości, idealne na ciepłe, wiosenne dni. Premierowe propozycje to odpowiedź na trendy panujące na rynku i oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Serca tych, którzy lubią „zieloną stronę mocy” i „egzotyczne bogactwo smaków” skradną odpowiednio napoje na bazie matchy oraz napoje na bazie kaw... Czytaj więcej »

  • Jeśli kochasz orzeźwiające napoje Tymbark i dbasz o swoje ciało oraz włosy, te produkty są zaprojektowane dla Ciebie! Marka OnlyBio, współpracując z polskim lovebrandem, stworzyła wyjątkową limitowaną kolekcję kosmetyków do pielęgnacji inspirowaną kultowymi smakami napojów Tymbark. Czytaj więcej »

  • „75 lat zakochani w naturze z wzajemnością” – pod tym hasłem firma Herbapol-Lublin świętuje swoje 75-lecie. Z tej okazji przygotowano szereg wydarzeń, które będą się odbywały przez cały rok. Wraz z początkiem kwietnia wystartowała specjalna, dedykowana strona www.ogrod-herbapol.com.pl – czyli wyjątkowy, wirtualny ogród, pełen ciekawych informacji o ziołach i owocach, z... Czytaj więcej »

  • W ramach wspólnego pilotażu realizowanego w partnerstwie przez Auchan, REMONDIS oraz Tetra Pak, w dwóch marketach Auchan w Łodzi stanęły nowoczesne automaty kaucyjne, które oprócz opakowań ze szkła, plastiku i metalu przyjmują także kartony po żywności płynnej. Projekt pokazuje, że zbiórka szerokiej gamy opakowań po żywności w ramach spójnego systemu kaucyjnego pozwoli... Czytaj więcej »

  • Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach społecznościowych oraz na stronie... Czytaj więcej »

  • Konfucjańskie „Powiedz, a zapomnę. Pokaż, a zapamiętam. Pozwól wziąć udział, a zrozumiem.” – to motto Akademii Liderów Projektów w Hochland Polska. To roczny program obejmujący 5 modułów, w trakcie których 6 ekspertów podzieli się z 14 uczestnikami akademii swoją wiedzą z zakresu zarządzania projektami, finansów czy inwestycji z uwzględnieniem zrównoważonego rozwoju. Czytaj więcej »

  • SPAR kolejny rok z rzędu angażuje się w akcję „Posadźmy razem drzewa”. Kampania potrwa do 22 kwietnia, czyli do Dnia Ziemi. Do puli środków na sadzenie drzew przyczynia się każdy, kto robi zakupy w sklepach SPAR. Analogicznie jak rok temu, SPAR od każdej transakcji zrealizowanej w sklepach przeznacza 1 grosz na sadzenie drzew. Tę ważną dla środowiska akcję zainicjował... Czytaj więcej »

  • Kwietniowe temperatury dały Polakom nadzieję na szybkie nadejście lata. Piękna pogoda nie tylko zwiastuje nadejście dłuższych dni, ale także otwarcie sezonu coraz większej dostępności świeżych owoców i warzyw z Polski. W ofercie sklepów Carrefour Polska pojawiły się już pierwsze polskie truskawki, które sieć wprowadziła pod marką własną wraz ze swoimi krajowymi dostawcami. Czytaj więcej »

  • Milion piw więcej od PINTY

    Czwartek, 11 kwietnia 2024

    Do końca lipca br. rzemieślniczy Browar PINTA planuje uruchomić nową linię do puszkowania piw i zainstalować 11 dodatkowych zbiorników, co pozwoli zwiększyć produkcję browaru o około milion półlitrowych piw rocznie. Czytaj więcej »

  • Tchibo właśnie rozpoczęło współpracę z Glovo, aplikacją umożliwiającą zamówienie i dostawę określonych produktów wprost do domu. Usługa jest dostępna dla mieszkańców Warszawy i okolic, obejmuje m. in. ofertę kawiarni oraz kawę i akcesoria do jej przygotowania. Czytaj więcej »

  • Hochland Polska skupuje mleko od ponad 500 dostawców z rejonów zwanych „zielonymi płucami Polski” wiedząc, że podstawą udanej współpracy jest partnerstwo i stałe zwiększanie kompetencji w zakresie zrównoważonej produkcji. Dlatego firma, we współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka, zaprosiła dostawców do Akademii Nowoczesnego Hodowcy. Podczas... Czytaj więcej »

  • Lifelong learning, czyli idea uczenia się przez całe życie, jest niezwykle ważna z punktu widzenia zachowania kondycji umysłowej, rozwoju intelektualnego i relacji międzyludzkich. Ta koncepcja jest także szeroko promowana w krajach UE, gdzie miliony dorosłych po zakończeniu edukacji formalnej poszerzają swoją wiedzę i zdobywają nowe umiejętności. Sieć Żabka także daje swoim... Czytaj więcej »

  • Akademia Handlu Detalicznego to program rozwojowy dedykowany przedstawicielom sił sprzedaży Traders, który został uruchomiony przez sieć hurtowni MAKRO Polska w kwietniu 2022 roku. Jego głównym celem jest wsparcie uczestników w budowaniu praktycznej wiedzy na temat sektora handlu detalicznego. Od początku działania Akademii w szkoleniach wzięło udział 250 osób. Projekt ma zasięg... Czytaj więcej »

  • Manufaktura Doti oblewa wszystko

    Środa, 10 kwietnia 2024

    Przed Światowym Dniem Czekolady 12 kwietnia Czytaj więcej »

  • TPM Excellence Award to potwierdzenie osiągnięcia przez Bahlsen Polska zarządzania klasy światowej (WCOM - World Class Operations Management) w fabrykach w Skawinie i w Jaworniku. Czytaj więcej »

  • Imperial Tobacco otwiera nowe biuro w Poznaniu

    Poniedziałek, 08 kwietnia 2024

    Imperial Tobacco Polska S.A., część grupy Imperial Brands PLC, globalnego producenta wyrobów tytoniowych, otwiera nowe biuro w Poznaniu, w biurowcu Nowe Garbary Office Center przy ulicy Małe Garbary 9. Czytaj więcej »

  • Racjonalne odżywianie nie musi iść w parze z czasochłonnym procesem planowania oraz przygotowywania posiłków – przekonują przedstawiciele Grupy Żabka. Zgodnie z tą tezą prezentują przygotowaną dla konsumentów ofertę zbilansowanych dań gotowych i zdrowych przekąsek marek własnych z etykietą „Porcja DobreGO!”. Czytaj więcej »

  • 3 kwietnia 2024 ruszyła IV edycja konkursu „Lekcja Nieśmiecenia”, czyli projektu ekologicznego, organizowanego przez firmę Henkel Polska oraz Fundację Nasza Ziemia. Jest on skierowany do szkół podstawowych, przedszkoli oraz placówek oświatowych i ma na celu teoretyczną oraz praktyczną naukę ekologicznych nawyków, związanych z segregacją śmieci. Na zwycięzców czekają... Czytaj więcej »

  • Japonia – kraina harmonii smaku i sztuki życia. To kraj, w którym jedzenie jest istotną częścią codzienności, kultywowane z pasją i dużą uważnością. Dlatego już od poniedziałku, 8 kwietnia, Lidl Polska zaprasza na kulinarną podróż po japońskiej kuchni. Sieć rozpoczyna kolejny nowy tydzień tematyczny, podczas którego klienci poczują namiastkę kraju kwitnącej wiśni. Czytaj więcej »

  • W Polsce rozgorzała debata na temat e-papierosów jednorazowych. Ministerstwo Zdrowia zapowiada radykalne działania, prowadzące do wprowadzenia ich całkowitego zakazu sprzedaży. Jednym z argumentów za wprowadzeniem zakazu sprzedaży e-papierosów jednorazowych jest ich popularność wśród młodzieży oraz możliwość zakupu online. Czytaj więcej »

  • Udany pilotaż dotyczył użytkowania aut elektrycznych w transporcie ciężkim. Podczas dwutygodniowego testu ciężarówka z wodą źródlaną Żywiec Zdrój przejechała po Polsce ponad 2200 km. Redukcja emisji gazów cieplarnianych w stosunku do tradycyjnych rozwiązań wyniosła 3,9 tony. Działanie to wpisuje się w wieloletnią strategię zróżnicowanego rozwoju Żywiec Zdrój, która... Czytaj więcej »

  • To już druga edycja tego globalnego wydarzenia #HEINZSelectionFinals w Polsce. Wśród tegorocznych finalistów znalazło się dwadzieścia burgerowni wyłonionych na podstawie rekrutacji online. Pojawiło się wiele nowych twarzy, a także uczestnicy, którzy postanowili ponownie zmierzyć się z wyzwaniem. Burger Masterzy poza umiejętnościami kulinarnymi i kreatywnością musieli wykazać... Czytaj więcej »

  • Carrefour uruchamia koncept C4NDYLAND

    Piątek, 05 kwietnia 2024

    Carrefour Polska otworzył w Centrum Handlowym Westfield Arkadia w Warszawie nowy koncept handlowy pod nazwą C4NDYLAND. Jest to wydzielona strefa ze słodyczami i oryginalnymi produktami spożywczymi z całego świata, których do tej pory nie można było kupić stacjonarnie na polskim rynku. Uroczyste otwarcie nowego konceptu odbędzie się już dziś (5 kwietnia), w godz. 15:00-19:00. Czytaj więcej »

więcej artykułów