Kampanie i Promocje

„Wielki smak, mała forma” – Streetcom dla Wawrzyńca

Piątek, 06 grudnia 2019
Agencja Streetcom rozpoczęła kampanię nowych, poręcznych opakowań past Wawrzyniec i równocześnie prowadzi działania komunikacyjne dla dotychczasowych i nowych wariantów produktu.
Wawrzyniec wprowadza na rynek małe, 80 g opakowania past warzywnych kampanią pt. „Wielki smak, mała forma”. Jest to odpowiedź na zapotrzebowanie konsumentów, czyli małe porcje jako szybkie przekąski do pracy czy na drogę, a także dodatki do kanapek, wrapów czy warzyw. Równocześnie na rynku pojawią się dwa nowe smaki past w szklanych opakowaniach: pasta ze słodką cebulką i suszonymi pomidorami oraz hummus z pestkami dyni i słonecznika.

Celem kampanii jest poinformowanie o nowych, wygodnych opakowaniach, poszerzanie grupy konsumentów Wawrzyńca oraz dalsze wzmacnianie marki jako lidera kategorii. Streetcom realizuje je poprzez działania wizerunkowe w social media (Facebook, Instagram), kampanię product seeding z daily influencami oraz akcje „Wypróbuj za darmo” realizowaną w sieci Lidl. Agencja zajmuje się też stroną www oraz kreacją materiałów POS.

Ze strony Streetcom za kampanie odpowiada Anna Pająk, senior account manager, ze strony Wawrzyniec Katarzyna Koczyk, brand manager. Kampania prowadzona jest w okresie listopad – grudzień 2019r.



tagi: kampania , „Wielki smak , mała forma” , Streetcom , Wawrzyniec ,