Z rynku FMCG

Startuje nowa odsłona serialu internetowego marki Ballantine’s – Kropla Prawdy

Wtorek, 19 listopada 2019
Marka Ballantine’s we współpracy z agencją MullenLowe Warsaw stworzyła 3 odsłonę serialu internetowego – Kropla Prawdy, którego fabuła została osnuta wokół procesu powstawania whisky. Partnerem tegorocznej produkcji są platformy filmowe – CDA i CDA Premium.
8 listopada 2019 roku ruszyła nowa odsłona mini-serialu Kropla Prawdy, wyprodukowanego przez markę Ballantine’s i agencję MullenLowe Warsaw. Produkcja jest elementem kampanii marki edukującej na temat rodzajów oraz procesu powstawania whisky. Wiedza na temat whisky w Polsce stale rośnie, a marka Ballantine’s już 3 rok z rzędu aktywnie wspiera jej rozwój. Bazując na doświadczeniach z poprzednich kampanii, postanowiliśmy kontynuować edukację konsumentów poprzez wykorzystanie formy, która będzie dla nich angażująca i interesująca. Tą formą jest serial, w którym w subtelny i zrozumiały sposób opowiadamy o whisky, nie zapominając przy tym o wciągającej fabule. – mówi Maciej Jakimowicz, Ballantine’s Senior Brand Manager.

Tajemnicza fabuła

Kropla Prawdy to historia grupy przyjaciół, którzy odwiedzają północną Szkocję. Na miejscu, okazuje się, że wynajmowany przez nich dom skrywa mroczne tajemnice, a jego ponury właściciel to człowiek o niezwykle zagadkowej przeszłości. Wkrótce bohaterowie trafiają na trop skarbu ukrytego podczas wojny przez master blendera miejscowej destylarni. Jednak, żeby go znaleźć, będą musieli zmierzyć się z duchami przeszłości.

Plejada gwiazd

W produkcję nowej odsłony Kropli Prawdy zaangażowani zostali wyśmienici aktorzy oraz twórcy teatralni i filmowi, tacy jak: Piotr Stramowski, Krzysztof Czeczot, Monika Pikuła, Karolina Porcari i Philip Lenkovsky. Natomiast reżyserem tegorocznego serialu jest Łukasz Kośmicki, autor scenariusza do filmu Dom Zły oraz reżyser jednej z najnowszych polskich produkcji, Ukryta Gra.

Ballantine’s bawi się formą

Działania marki Ballantine’s opierają się na formule pięcioodcinkowego mini-serialu internetowego. Nowa, pełna tajemnic produkcja to dowód na to, że można z sukcesem łączyć kulturę popularną z edukacją, jednocześnie dostarczając rozrywkę najlepszej jakości. Nie dziwi więc fakt, że poprzednia odsłona serialu, Kropla Prawdy - Angle’s Share, nominowana jest do nagrody Effie Awards Poland 2019.

Serial dostępny jest na dedykowanej platformie kroplaprawdy.pl, na kanale Youtube serialu oraz na platformach tegorocznego partnera serialu – CDA i CDA Premium. Działania promocyjne prowadzone są na kanałach własnych marki - Facebook, Instagram i Youtube, a także w in-storze.

Scenariusz serialu stworzyła agencja MullenLowe Warsaw wraz z reżyserem Łukaszem Kośmickim. Za produkcję serialu odpowiedzialne było studio filmowe Opus, a wsparcie PR kampanii zapewniła agencja MSL. Natomiast za dobór i pozyskanie aktorów odpowiada Stars4Brands sp. z o.o.

reżyserem tegorocznego serialu jest Łukasz Kośmicki, autor scenariusza do filmu Dom Zły oraz reżyser jednej z najnowszych polskich produkcji, Ukryta Gra.



tagi: serial internetowy, Ballantine’s, Kropla Prawdy ,