Kategorie produktów

Relacje w biznesie

Piątek, 18 października 2019 HURT & DETAL Nr 10/164. Październik 2019
Najbardziej obawiam się podwyżek cen prądu – jest straszne zawirowanie i nie wiemy czego się spodziewać. Zapowiadana jest podwyżka płacy minimalnej, też nie wiadomo jak to będzie bo wiąże się to z większym ZUSem i tak dalej… Nie wiadomo co przyniesie przyszłość. Na razie jest jak jest i nie jesteśmy w stanie zrobić nic, aby zapobiec zmianom. Póki jest dobrze nie należy się zamartwiać na zapas – przecież to nic nie pomoże. Sklep pod własnym szyldem to w pewnym sensie przewaga, nie ogranicza nas franczyza. Jak jest zapotrzebowanie, klient mówi a ja zamawiam. Biorę nawet numery telefonów, żeby poinformować o dostawie tych najbardziej wyczekiwanych produktów. Nie potrzebuję jakichś dodatkowych aplikacji czy to stron, wystarczy mi tradycyjnie – kartka, papier, gazetka. Również lojalność, nawiązywanie relacji z dostawcami to jest duże ułatwienie. Zawsze mogą odłożyć dla mnie towar, przetrzymać go żebym miała szansę go kupić. Dobre relacje to duże udogodnienie.
Marta Nejman
Właścicielka sklepu w Celestynowie




tagi: rozmowy niefiltrowane , sprzedaż , handel ,