Wiadomości

Kolporter rezygnuje z plastikowych reklamówek

Czwartek, 10 października 2019
Kolporter wycofał z sieci saloników wszystkie rodzaje foliowych reklamówek. Zastąpiły je bawełniane, biodegradowalne torby.
- Podjęliśmy decyzję o całkowitym wycofaniu z saloników Kolportera wszystkich plastikowych reklamówek, w tym również tzw. zrywek. Oczywiście kluczowe znaczenie miała dla nas kwestia ochrony środowiska. Coraz bardziej alarmujące dane pokazują wyraźnie, że niezbędna jest aktywność każdego z nas w tym zakresie. Jesteśmy przekonani, że nasi klienci doskonale to rozumieją i pozytywnie ocenią tę zmianę – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

Plastikowe reklamówki zostały wycofane z saloników Kolportera we wrześniu. Bawełniane torby wielorazowego użytku, które je zastąpiły, są dostępne w cenie 3,99 zł.


Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Kolporter zarządza siecią ok. 800 saloników prasowych. Spółka zatrudnia w całym kraju blisko tysiąc osób.



tagi: Kolporter , plastikowe reklamówki ,