Link do spotu:
https://www.youtube.com/watch?v=VMNBCuGr294 Czym produkty ekologiczne różnią się od tych z upraw konwencjonalnych?
Wrześniowa kampania Carrefour BIO stawia na edukację. Głównym bohaterem platformy nadal jest, dobrze wszystkim znany Bobas, któremu głosu użyczył Wojciech Mecwaldowski. W zabawny sposób opowiada on o zaletach długo dojrzewających warzyw i owoców.
W internecie w roli specjalistów pojawią się osoby, które o ekologicznych uprawach wiedzą najwięcej, czyli rolnicy i sadownicy. Ich rozmówczynią jest popularna influencerka Malwina Bakalarz z Bakusiowo.pl. Malwina pojawiła się już w pierwszej odsłonie kampanii BIO, dlatego w naturalny sposób kontynuuje rozmowę o zdrowym jedzeniu i ekologicznych zakupach.
Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, oprócz spotu telewizyjnego oraz standardowych działań ATL-owych, przygotowała kampanię wspierającą: działania w social mediach, kampanię display, katalogi w sklepach Carrefour, citylighty oraz materiały POS.
Zespół Saatchi & Saatchi:
Client Service: Magdalena Karaś Client Service Director, Magda Kantorowicz Account Supervisor, Katarzyna Dąbrowska Senior Account Manager, Monika Chojnacka Account Manager, Anna Mazur Account Executive
Strategia: Anna Roman Strategy Group Head, Katarzyna Jasińska-Strachota Strategic Planner
Kreacja: Michał Desowski Deputy Creative Director, Magdalena Kramer Senior Art Director, Anna Czubaszek Copywriter
Produkcja: Magdalena Barszcz TV Producer
Planowanie i zakup mediów: Arena Media, K2 Media i Performics