Technika w handlu

Sieć POLOmarket rozwija swój program lojalnościowy i wprowadza nową aplikację mobilną

Wtorek, 03 września 2019
Grupa POLOmarket, największa polska sieć supermarketów, 28 sierpnia br. wystartowała z zupełnie nową aplikacją mobilną. Narzędzie poszerza możliwości funkcjonującego z dużym sukcesem od ponad 3 lat, programu lojalnościowego POLOkarta. Ponad 1 mln jego aktywnych użytkowników, a także nowi Klienci, od końca sierpnia mają do dyspozycji wiele dodatkowych i atrakcyjnych korzyści w ramach programu POLOkarta oraz samej aplikacji.
Użytkownicy, którzy pobiorą bezpłatnie aplikację POLOmarket z platformy Google Play lub App Store i zarejestrują ją w programie lojalnościowym, będą mogli natychmiast skorzystać ze wszystkich promocji dla posiadaczy standardowej POLOkarty oraz dodatkowych, dedykowanych ofert. To jedna z ważniejszych, ale nie jedyna korzyść dla klientów. Nowa aplikacja umożliwia także zbieranie i wykorzystywanie punktów w programach lojalnościowych, wygodny dostęp do przepisów programu kulinarnego „Na Szlaku Smaku” na tanie i szybkie dania z jednoczesną możliwością automatycznego tworzenia list zakupowych. Użytkownicy aplikacji mogą też w łatwy sposób oceniać zakupy zrobione w POLOmarkecie poprzez moduł do pomiaru Customer Experience (CX na platformie Opinello), a także sprawdzać nowości w katalogu marek własnych sieci , w tym serwisu z winami dedykowanymi „Dobre Grono”. Aplikacja umożliwia również przeglądanie w łatwy i szybki sposób gazetek promocyjnych oraz wyszukiwanie sklepów sieci.

- Nasza nowa aplikacja to element realizacji ważnego punktu strategii marketingowej zakładającej konsekwentną transformację cyfrową komunikacji sieci, a także wielokanałowe budowanie lojalności naszych Klientów. Już teraz nasz program POLOkarta z ponad milionem wydanych i aktywnych kart jest jednym z większych funkcjonujących w sieciach FMCG w Polsce. Poszerzenie go o mobilną kartę w aplikacji pozwoli na jego dalszy rozwój i dotarcie do nowych Klientów, zwłaszcza tych ceniących rozwiązania mobilne – mówi Krzysztof Szultka Dyrektor Marketingu POLOmarket.

Uruchomiona przez sieć POLOmarket aplikacja w przyszłości będzie rozwijana przy uwzględnieniu doświadczeń zakupowych i opinii Klientów sieci i użytkowników tego mobilnego rozwiązania. Dane są zbierane i monitorowane przede wszystkim przez narzędzie do pomiaru CX (Customer Experience) wdrożone w sieci już kilka lat temu. To kolejne w ostatnim czasie mobilne rozwiązanie, które wprowadziła Grupa POLOmarket. Dla przypomnienia, od początku lipca br. we wszystkich sklepach sieci POLOmarket można dokonywać płatności bezgotówkowych BLIK.



tagi: POLOmarket, program lojalnościowy, aplikacja mobilna,