Kampanie i Promocje

Nie uwierzycie kto wpadł do Żabki sprawdzić, czy jest Black

Czwartek, 29 sierpnia 2019
Wyjątkowa wspólna akcja Blacka i Żabki już od 28 sierpnia w TV.
Żabka i FoodCare opracowały wyjątkową kampanię reklamową z wykorzystaniem ambasadora marki Black. Mike Tyson świetnie wpisał się w Żabkową konwencję spotów, wcielając się w rolę klienta.

Spot jest kontynuacją platformy kreatywnej Żabki, która z sukcesem buduje markę tej sieci. Kampanii towarzyszą aktywności promocyjne w sklepach Żabka na największym produkcie Black Classic 250 ml oraz nowości lidera rynku energetyków – formacie 500 ml.

Za przygotowanie spotu odpowiada agencja PZL.

Zapraszamy do obejrzenia spotu pod adresem: https://m.youtube.com/watch?list=PLsVanPT_PJRNHPd8EhE2hX3vdnslhlhuo&index=3&v=sFcw-PPutD4



tagi: FoodCare , Black , Żabka , Black Classic , napoje , Mike Tyson ,