Technologia

Bank Millennium wprowadził do oferty dla firm terminale płatnicze POS

Wtorek, 13 sierpnia 2019
Bank Millennium udostępnił klientom z segmentu Biznes kompleksową usługę najmu terminali POS wraz z akceptacją płatności oraz serwisem terminali. Bank przygotował też promocję, w ramach której klienci otrzymają trzymiesięczne dofinasowanie dzierżawy terminala. Dodatkowo klienci mogą skorzystać z dofinansowania w Programie Polska Bezgotówkowa.
W ramach usługi bank oferuje klientom z segmentu Biznes szeroki wybór terminali płatniczych PayTel S.A. (stacjonarnych i przenośnych) dających możliwość integracji z wybranymi kasami fiskalnymi. Terminale umożliwiają akceptację kart płatniczych VISA i Mastercard wraz z opcją tzw. DCC (Dynamic Currency Conversion – płatności w walucie karty), płatności BLIK i płatności zbliżeniowych oraz dodatkowe usługi jak Cash Back czy sprzedaż doładowań komórkowych (usługa eVoucher). Oferta jest stale poszerzana o nowe możliwości.

- Terminale płatnicze są na polskim rynku coraz popularniejsze, a liczba osób aktywnie korzystających z płatności elektronicznych wciąż rośnie. Dzięki wprowadzeniu usługi najmu terminali płatniczych POS Bank Millennium dołącza do grona instytucji, oferujących klientom możliwość przeniesienia biznesu do świata płatności elektronicznych – mówi Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej
w Banku Millennium.

- Współpraca z Bankiem Millennium jest dla nas ważnym etapem strategii rozwoju i kierunkiem dalszego działania. PayTel należy do grona najszybciej rozwijających się agentów rozliczeniowych, oferując kompleksowe rozwiązania płatnicze dla kilkudziesięciu tysięcy klientów biznesowych w Polsce. Dzięki współpracy z Bankiem Millennium, wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów, umożliwiając im rozpoczęcie usług akceptacji płatności w terminalach płatniczych POS, bezpośrednio w kanałach banku - mówi Adam Tencza, Członek Zarządu PayTel S.A.

Bank proponuje klientom dwa warianty dostawy terminali - za pośrednictwem firmy kurierskiej (tu klient sam instaluje urządzenie) lub możliwość skorzystania z instalacji przez serwisanta.

W każdym przypadku klient otrzymuje od PayTel szkolenie z obsługi urządzenia – w opcji z kurierem w formie elektronicznej, w drugim przypadku szkolenie przeprowadza serwisant.

Na początkowym etapie sprzedaż terminali realizowana będzie przez ekspertów Biznes, a podpisanie umowy odbywa się u klienta lub w placówce. Planowane jest wkrótce udostępnienie usługi również w innych kanałach. Docelowo każdy klient (obecny i nowy) będzie mógł zamówić terminal samodzielnie poprzez stronę internetową banku, w serwisie bankowości internetowej Millenet oraz w placówce Banku.

Bank przygotował promocję usługi, w ramach której proponuje trzymiesięczne dofinasowanie dzierżawy terminala płatniczego - w ciągu trzech pierwszych miesięcy najmu opłata za dzierżawę wynosi 1zł miesięcznie. Promocja jest dostępna dla klientów, którzy podpisali umowę na 24 miesiące. Dodatkowo, w ramach Programu Polska Bezgotówkowa, klienci, którzy spełnią warunki programu, mogą skorzystać z dofinansowania prowizji od transakcji do 100 tys. zł i możliwości bezpłatnej dzierżawy terminala przez 12 miesięcy. W przypadku klientów, którzy korzystają z dofinansowania w ramach Programu Polska Bezgotówkowa, promocja banku naliczy się w 13, 14 i 15 miesiącu trwania umowy. Jeżeli klient nie korzysta z programu, promocja banku naliczy się w trzech pierwszych miesiącach trwania umowy. Szczegóły oferty Banku Millennium można znaleźć na stronie https://www.bankmillennium.pl/biznes/produkty/terminale-platnicze.

Informacje o programie Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego (PWOB) oraz warunki skorzystania z promocji dostępne są na https://polskabezgotowkowa.pl.



tagi: Bank Millennium , terminale płatnicze POS ,