W bilbordzie sponsorskim ukazano, to co najlepsze: dania z warzyw i szerokość gamy produktów tak często wybieranych przez konsumentów, gdyż rosnące tempo życia, zwiększająca się liczba jednoosobowych gospodarstw domowych i trend zdrowego odżywiania nadal powodują duże zmiany we wzorcach konsumpcji. Polacy spożywają coraz więcej posiłków w pojedynkę lub przygotowują dla siebie porcje indywidualne, nie chcą być ograniczani przez gusta innych domowników. Chcą jeść różnorodnie, poszukują produktów w opakowaniach dopasowanych do indywidualnych potrzeb: lekkich, małych, poręcznych.
Porcja na raz do na Twoją sałatkę 2x ok80g, wprowadzona na rynek w maju 2017, spotkała się z dużym uznaniem konsumentów i handlu. Sprzedaż jej rośnie, dlatego gama produktów została rozszerzona o nowy wariant- czarną fasolę. Dziś dostępna już 5 wariantach.
Kampania od 6 lipca do 8 sierpnia 2019. Równocześnie zostanie wsparta:
- działaniami z blogerami,
- na platformie Fooder.pl, na FB Bonduelle,
- na stronie warzywneinspiracje.pl