Z rynku FMCG

Stokrotka zakwitnie w Sukcesji

Poniedziałek, 10 czerwca 2019
Stokrotka zostanie nowym operatorem spożywczym Centrum Handlowo-Rozrywkowego Sukcesja w Łodzi. Będzie to pierwszy supermarket tej sieci w łódzkim centrum handlowym i jednocześnie pierwszy w tym rejonie miasta. Otwarcie zaplanowano na 27 czerwca.
Nowy supermarket w Sukcesji zajmie lokal na poziomie 1 po delikatesach Piotr i Paweł, zamkniętych w związku z restrukturyzacją sieci.  W bogatej ofercie artykułów spożywczych (w tym należących do marek własnych Stokrotki) będzie m.in. duży wybór produktów od dostawców lokalnych oraz pieczywo wypiekane na miejscu ze świeżego ciasta.  Klienci znajdą tu również wyjątkowo szeroki asortyment towarów non-food.

– Jesteśmy przekonani, że supermarket tak popularnej i lubianej marki, jaką jest Stokrotka, stanie się dużym atutem Sukcesji. Nasi klienci zyskają doskonale zaopatrzony sklep, z bardzo urozmaiconą ofertą, dostosowaną do zróżnicowanych potrzeb i zasobności portfeli – mówi Sławomir Jędrzycki, wiceprezes spółki REM Sukcesja zarządzającej Centrum.

Należąca do Maxima Grupė Stokrotka jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się sieci handlowych w kraju. Tylko w minionym roku otworzyła około 100 nowych sklepów. Obecnie prowadzi blisko 600 placówek w formatach supermarketu, marketu i convenience (Stokrotka Express).

Sukcesja to najnowsze centrum handlowe w Łodzi, położone blisko ścisłego centrum, w sąsiedztwie m.in. Expo Łódź, Akademickiego Centrum Sportowo-Dydaktycznego PŁ i nowych osiedli mieszkaniowych. Na ponad 128 tys. mkw. powierzchni całkowitej i około 45 tys. mkw. powierzchni najmu znajdują się pasaż handlowy ze strefą gastronomiczną i część rekreacyjno-rozrywkowa m.in. z najnowocześniejszym w Łodzi 9-salowym kinem Helios. Do dyspozycji klientów jest dwupoziomowy parking na ponad 1 tys. miejsc, na którym są dwie stacje ładowania pojazdów elektrycznych. Inwestorem jest spółka Fabryka Biznesu.



tagi: Stokrotka , Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja ,