Celem kampanii jest dalsze budowanie świadomości oraz promowanie nowego formatu opakowania Mini. Działania, które zaplanowano w ramach kampanii obejmują szereg aktywności. Będę to nowe animacje, dwie przykładowe możecie obejrzeć tutaj:
https://youtu.be/v5qN7SsMsiY;
https://youtu.be/Z4He42-yspo. Wystartowała kampania video online z dedykowanymi filmami na YouTube promującymi produkt oraz nowe okazje użycia w przypadku Mini na kanałach VOD . Z kolei kampania w social mediach obejmuje Facebook i Instagram. Przewidziano także działania z obszaru content marketingu i reklamę z przepisami w magazynie Kukbuk offline i online. Z kolei influencer marketing objął współpracę z influencerami i blogerami, wśród których znaleźli się między innymi: Kamil in Travel, Sfilmowani, Waksy, LadyGugu. Całość planu uzupełnia obecność w „Kinie na leżakach” – spot reklamowy podczas projekcji filmowych, brandowane leżaki, sampling produktów.
Podczas ostatnich dwóch lat zbudowaliśmy wśród konsumentów dużą świadomości serów Hochland Kanapkowy. Aktualnie kontynuujemy nasze działania i jednocześnie promujemy nowy format opakowania Mini. To kategoria produktu z olbrzymim potencjałem! Będzie się sporo działo! Bądźcie z nami! –
zachęca Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.
Hochland istnieje na polskim rynku od początku lat 90-tych. W Polsce działają dwa zakłady – w Kaźmierzu i Węgrowie. Hochland, Almette, Valbon to wiodące na rynku marki, pod którymi kryje się cała gama produktów, dostępna także dla rynku HoReCa. Doskonały smak i jakość zawdzięczają najlepszym surowcom i technologiom.