Kampanie i Promocje

Let’s Redd’s – wystartowała nowa platforma komunikacyjna marki Redd’s

Piątek, 26 kwietnia 2019
Tej wiosny Redd’s stawia na autentyczność, inspirację, spontaniczność i celebrację codzienności. W nowym spocie reklamowym marka prezentuje różne kobiety i różne sposoby na czerpanie radości z życia. Smak lata zamknięty w butelce Redd’sa przenosi w klimat ciepłych, beztroskich i pełnych optymizmu wakacji.
Wakacje to stan ducha, nie położenie geograficzne. Czy zdążysz przed latem? Pytanie, czy lato zdą-ży przed tobą!

Nowy spot reklamowy piwa smakowego Redd’s zachęca do dostrzegania drobnych przyjemności, ulotnych chwil i spontanicznych spotkań. Dzięki szerokiej gamie orzeźwiających smaków, w tym no-wego Redd’sa Mango i Cytryna, pozornie szara rzeczywistość nabiera barw! Wystarczy zadbać o dobre towarzystwo, odrobinę dystansu, a przede wszystkim – polubić siebie!

Chcemy wspierać dziewczyny Redd’sa w akceptacji tego, jakie są naprawdę – w makijażu czy bez, w dresie czy wystrzałowej sukience, w rozmiarze 36 czy 46. Co oczywiście nie oznacza, że wśród fa-nów Redd’sa nie ma także panów – mówi Izabela Ciupińska, brand manager marki, dodając: – Redd’s smile, Redd’s meet, Redd’s talk… Każdy może dopisać swoją wersję tego zapraszającego do świata przyjemności hasła. Let’s Redd’s!

Kampania obejmuje spot telewizyjny, działania w digitalu, ekspozycje w sklepach, działania w lokalach gastronomicznych oraz szereg aktywacji konsumenckich. Za koncept kreatywny odpowiada agencja GPD, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Dynamo, postprodukcją Delapost, a zakupem me-diów Zenith Polska. Działania w social mediach, digitalu oraz z influencerami prowadzi agencja Hand Made. Za projekt nowych opakowań Redd’sa odpowiada Opus B Brand Design.


tagi: Let’s Redd’s , platforma komunikacyjna , Redd’s ,