Kampanie i Promocje

Tak słodko na Facebooku jeszcze nie było! Delecta rusza z nową kampanią

Środa, 03 kwietnia 2019
Zbliżająca się Wielkanoc to doskonała okazja do rodzinnych spotkań przy kawałku pysznego ciasta. Z myślą o osobach chcących samodzielnie tworzyć domowe wypieki z wysokiej jakości produktów, Delecta udoskonaliła i poszerzyła ofertę swoich cukrów smakowych, które stanowią nieodzowny element wielu ciast oraz deserów. Ich digitalowa kampania promocyjna, obejmująca działania on-line, takie jak m.in. filmiki CTA na FB i IG z dedykowanym przepisem oraz bumper ads na YouTube, jak również komunikację PR, wystartowała 1 kwietnia 2019 i potrwa do końca miesiąca.
W myśl idei „jesteś tym, co jesz” marka Delecta stworzyła linię „Z serca natury”, która wyróżnia producenta na tle konkurencji pod względem uproszczonego składu i zastosowania wyłącznie wysokiej jakości naturalnych składników. Seria jest stale poszerzana o nowe produkty. Zmieniane i dostosowywane do niej są także bestsellerowe pozycje z portfolio marki. Przykładem takiego produktu jest popularny cukier smakowy, który podczas domowych wypieków uwzględniany jest niemal w 90% przepisów, co stawia go na drugim miejscu, zaraz po proszku do pieczenia.

„Wielkanoc to zaraz po Bożym Narodzeniu drugi kluczowy sezon dla kategorii dodatków do ciast. To właśnie w tym czasie Polacy jeszcze chętniej spotykają się z bliskimi i celebrują wspólne chwile. Cukier smakowy to nieodzowny element wielu wypieków, bez którego nie wyobrażamy sobie ciasta. Nie zamykamy się jednak tylko na dojrzalszą i doświadczoną kulinarnie grupę odbiorców. Nasze nowe warianty smakowe z pewnością przypadną do gustu również młodszym adeptom sztuki wypieku, stąd decyzja o skoncentrowaniu promocji w kanałach social media marki Delecta” – powiedziała Monika Rożnowska, Starszy Kierownik Marki Delecta w Bakalland SA.

Delecta intensywnie pocukrzy w social mediach

W czasie trwania kampanii pojawi się ponad kilkadziesiąt wpisów z przepisami wykorzystującymi cukry smakowe na kanałach FB i IG Delecty. Marka postawiła również na promocję poprzez bumper ads na YouTube. Kampania obejmuje także działania PR, w ramach których dziennikarze otrzymają od marki Delecta nie tylko informacje produktowe, ale też wysyłki kreatywne zachęcające do spróbowania nowych produktów w portfolio marki. To doskonały okres na promocję, ponieważ marka oferuje swoim konsumentom nie tylko wszechstronną wiedzę o samym produkcie i jego walorach, ale dostarcza mnóstwo inspiracji na wyjątkowe słodkości, które można podać swoim podczas Świąt.

Za kreacje oraz aktywności w social mediach marki odpowiada Agencja OpusB, zaś za działania PR agencja 38PR & Content Communication.

Intensywne nowości od Delecty

Do obecnych w ofercie marki cukrów: wanilinowego, migdałowego, cytrynowego i cynamonowego, od 12 lutego dołączyły trzy zupełnie nowe smaki: kokosowy, który dotychczas nie występował na rynku, pomarańczowy i waniliowy – z prawdziwą wanilią, zaś wszystkie dotychczasowe pozycje zostały zmodyfikowane. We wszystkich cukrach znajdziemy 100% naturalnych składników. Intensywność aromatów zawdzięczamy niespotykanej dotychczas na rynku ilości składników aromatyzujących: w cukrze cynamonowym 40% składu stanowi sam cynamon, zaś w cytrynowym i pomarańczowym, 30% to naturalnie suszone skórki z najpopularniejszych cytrusów. Nowości w portfolio Delecty świetnie sprawdzą się nie tylko przy domowych wypiekach, ale także przy koktajlach i napojach, jak też wytrawnych daniach kuchni azjatyckiej, która mocno bazuje m.in. na kokosowym smaku. Każdy amator intensywnego aromatu znajdzie coś interesującego w nowej ofercie marki Delecta.



tagi: Facebook , Delecta , kampania , Wielkanoc ,