Warka, najbardziej piłkarska marka piwna w Polsce, nawiązała współpracę z jednym z największych piłkarzy wszechczasów - Ronaldinho. Jego wizerunek znalazł się na opakowaniach Warki oraz w materiałach promocyjnych.
Ta charakterystyczna postać jest rozpoznawalna na całym świecie. Dzięki niemu jako widzowie doświadczaliśmy niesamowitych emocji na boisku. Mistrz świata z Brazylią z 2002 r., laureat Złotej Piłki, zdobywca tytułów Piłkarza Roku UEFA oraz FIFA, zwycięzca Ligi Mistrzów. Teraz, za sprawą Warki uznawany za wielką osobowość futbolu Ronaldinho zagości w polskich domach.
- Warka ma silne futbolowe korzenie i od lat towarzyszy kibicom w najważniejszych dla nich momentach piłkarskich emocji. Takich, jakich przez lata dostarczał właśnie Ronaldinho. I takich, jak co roku dostarcza nam UEFA SUPERCUP, w którym rywalizują najlepsze kluby europejskie - mówi Tomasz Hadam, senior brand manager Warki w Grupie Żywiec. – Warka jako sponsor UEFA Europa League, daje polskim kibicom unikalną okazję znalezienia się na tym prestiżowym meczu 14 sierpnia w Stambule.
- Kiedy dostałem szansę odwiedzenia Planety Warka, nie wahałem się ani chwili. My – fani futbolu – uwielbiamy spędzać czas z przyjaciółmi, bawić się i pić piwo podczas oglądania meczu. Teraz Planeta Warka jest miejscem, w którym trzeba być! – komentuje współpracę z marką Ronaldinho.
Wizerunek piłkarza pojawił się m.in. na opakowaniach Warki Jasne Pełne i Warki Strong oraz opakowaniach zbiorczych, a także w materiałach promocyjnych.
LEĆ Z WARKĄ NA SUPERPUCHAR UEFA 2019
Kampania Warki rozpoczyna się 1 kwietnia loterią promocyjną i można w niej wygrać wyjazd na mecz UEFA Super Cup 2019 w Stambule oraz 9 mln piw Warka Jasne Pełne. Aby wziąć udział w loterii, trzeba kupić piwo Warka Jasne Pełne lub Warka Strong w opakowaniu oznaczonym promocją. Informacja o nagrodzie znajduje się pod zawleczką lub kapslem. Wygrane piwa można odbierać od razu w sklepach biorących udział w loterii. Natomiast aby wziąć udział w losowaniu wyjazdu na mecz UEFA Super Cup 2019, należy zarejestrować promocyjny kod na stronie www.warka.com.pl i czekać na wyniki. Kody zgłaszać można do 31 lipca 2019 r.
Kreację komunikacji z udziałem Ronaldinho przygotowała Agencja 2012, która odpowiada również za działania ATL Warki. Materiały BTL i opakowania stworzyła agencja Global Shopper Marketing. Planowaniem i zakupem mediów w zajmuje się dom mediowy Starcom. Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiada agencja The Digitals, a wsparcie PR zapewnia Agencja ROOTS. Organizatorem loterii jest agencja G3.
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.