Kampanie i Promocje

Cudze chwalicie, swego nie znacie. Nowa edycja kampanii reklamowej Oranżady Hellena

Środa, 13 marca 2019
11 marca br. Oranżada Hellena startuje z nową edycją telewizyjnej kampanii reklamowej „Cudze chwalicie, swego nie znacie”. Twarzą marki Oranżada Hellena jest niezmiennie Kuba Wojewódzki. Gwiazdy, które także wezmą udział w kampanii to Michał Szpak, Czesław Mozil i Bartosz Kurek. Działania wizerunkowo-sprzedażowe w TV dopełnia zakrojony na szeroką skalę pakiet aktywności marki w Internecie i punktach sprzedaży.
W ramach kampanii „Cudze chwalicie, swego nie znacie” zaplanowano emisję 10-sekundowych spotów reklamowych. Od 11 marca o 15 czerwca br. będą one emitowane w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN i stacjach tematycznych). Równolegle prowadzone będą aktywności w kanałach social media: Facebook, YouTube i Instagram. Przewidziano również wsparcie reklamowe w prasie branżowej.

Stawiając na szeroką rozpoznawalność marka Oranżada Hellena konsekwentnie realizuje działania wokół claimu „Cudze chwalicie, swego nie znacie”. Oranżadę o kultowym landrynkowym smaku polecają zatem znane i lubiane postaci. Głos Kuby Wojewódzkiego, który od 2016 r. jest twarzą marki, jak również głosy Czesława Mozila i Michała Szpaka usłyszymy w reklamie ponownie. Gwiazdą, która dołączyła do projektu w bieżącej edycji jest Bartosz Kurek, Mistrz Świata 2018 w siatkówce. Ciekawa konwencja spotów z silnym brandingiem kolorystycznym zawiera również odręczną rekomendację Oranżady Hellena oraz autograf gwiazdy.

Marka przewidziała spójne z reklamą wsparcie w punktach sprzedaży. Silna ekspozycja produktów w sklepach została dodatkowo wzmocniona materiałami POS: plakatami, folderami i wobblerami.

Producentem spotów jest Studio Filmowe M5. Koncept i kreację przygotowała agencja GonnaBe. Media zaplanował oraz zakupił dom mediowy Initiative Media Warszawa. Za działania PR odpowiada agencja Kolterman Media Communications.



tagi: Cudze chwalicie, swego nie znacie, kampania reklamowea, Oranżada Hellena ,