Kampanie i Promocje

Duży Ben zaprasza do swojej Ekipy! Wystartowała aplikacja mobilna dla klientów sklepów

Środa, 13 marca 2019
Sieć marketów alkoholowych Duży Ben uruchomiła program dla swoich klientów „Ekipa Dużego Bena”, który obejmie wszystkie sklepy tej sieci w Polsce. Zgłoszenia do programu są przyjmowane m.in. przez uruchomioną 1 marca br. nową aplikację mobilną Dużego Bena.
– Ekipa Dużego Bena rośnie w siłę. Mam tu na myśli zarówno rozwój koncpetu, jak i rosnącą liczbę nowych lokalizacji i klientów. Nasza wizja tego jak Polacy chcą kupować alkohol zakłada szeroką ofertę produktową w atrakcyjnych cenach i, co nas mocno wyróżnia,  doradztwo, którego oczekują klienci – mówi Daniel Nowaczyk, brand manager Dużego Bena. W Polsce zazwyczaj nie sprzedaje się alkoholu tak jak chcieliby tego konsumeci. Niby jest dostępny o każdej porze dnia i nocy, ale nadal wiele do życzenia pozostawiają miejsca i warunki jego sprzedaży. Dyskonty mają mały wybór, w dodatku nie kupimy tam dobrze schłodzonego alkoholu. Część sklepów convenience sprzedaje natomiast alkohol zza lady, pracownicy są nieprzeszkoleni, a ceny wysokie. Sklepy specjalistyczne są zazwyczaj drogie, a zakupy w nich potrafią być dla klienta bardzo stresujące, ze względu na poczucie niekompetencji. Nasz pomysł ma ułatwić cały ten proces zakupowy klientom, i przede wszystkim dać przyjemność, bo czy nie o to tutaj chodzi? – dodaje Nowaczyk.

Sieć w październiku 2018 roku urchomiła dla klientów program „Ekipa Dużego Bena”. Program pozwala zbierać punkty za zakupy w sklepach, daje możliwość skorzystania z niższych cen i specjalnych ofert promocyjnych. Z programu można było korzystać przy użyciu specjalnej karty. Od 1 marca wystarczy już tylko zainstalowana aplikacja mobilna.

Aplikacja pozwala zarówno zapisać się do programu „Ekipa Dużego Bena”, jak i umożliwia korzystanie z niego na co dzień. W aplikacji możemy przeglądać nagrody za punkty, które otrzymujemy za zakupy, widzimy również aktualne promocje. Możemy też sprawnie znaleźć najbliższy sklep i nawigować się do niego. Najciekawszą funkcją z perspektywy klienta jest sprawdzanie dostępności produktowej online. Bez wychodzenia z domu możemy sprawdzić, czy w Dużym Benie dostępne jest nasze ulubione piwo czy wino, sprawdzić w których konkretnie sklepach i w jakiej ilości.

– Nowe technologie są dla nas podstawą, jako nowoczesnego marketu. Staramy się wyznaczać trendy w branży. Dla przykładu każdy nasz sklep jest wyposażony w system smart eye do stałego skanowania dostępności towarów na półkach oraz poprawności cen, czy planogramów. Wprowadzamy również innowacyjne ekrany POS, które w przystępny sposób informują klientów o promocjach. Dodatkowo do komunikacji wewnętrznej wykorzystujemy platformę Facebook Workplace, gdzie mamy bieżący kontakt ze sklepami i pracownikami. Musimy być na bieżąco ze wszystkimi nowinkami rynkowymi i technologicznymi, bo większość naszej „ekipy”, czyli pracowników pracujących w sieci, ma 19-30 lat – dodaje Nowaczyk.

Aktualnie Duży Ben posiada 27 lokalizacji, głównie w Wielkopolsce (Poznań, Gniezno, Leszno, Piła) oraz w województwie lubuskim (Gorzów Wielkopolski). Od 2018 roku sklepy sieci dostępne są dla przedsiębiorców w systemie franczyzowym i agencyjnym.



tagi: Ekipa Dużego Bena , sieć marketów alkoholowych Duży Ben ,