Konkursy i loterie

„Znajdź, wymień na nowego!” - Grześki ruszają z kampanią loterii konsumenckiej

Poniedziałek, 04 lutego 2019
4 lutego wystartowała kampania reklamowa loterii „Milion Grześków do wygrania”. Akcja promocyjna marki Grześki otrzyma silne wsparcie w mediach (TV, digital, social media) oraz w punktach sprzedaży. Działania zaplanowano do końca miesiąca.
Loteria konsumencka „Milion Grześków do wygrania” wystartowała z początkiem lutego. Każdy konsument, który znajdzie w promocyjnym opakowaniu Grześków hasło „Wygrałeś Grześki kakaowe 36 g”, otrzyma taki sam wafelek gratis. W puli produktów do rozdania znalazł się okrągły milion Grześków. Loteria potrwa do końca marca.

Emisje spotów reklamowych komunikujących zasady loterii zaplanowano w stacjach: TVP1, TVP2, POLSAT, TVN oraz stacjach tematycznych. W Internecie akcja będzie wspierana na YouTube, platformach VOD, Facebooku i Instagramie. W punktach sprzedaży, w kanale tradycyjnym i nowoczesnym, pojawią się dedykowane materiały POS i specjalne standy.

Kreacje na potrzeby kampanii przygotowała agencja Just, media zakupił Initiative.
Szczegóły loterii oraz jej regulamin od 1 lutego na stronie: www.grzeski.pl
Link do spotu na YouTube: https://youtu.be/hyHTTTtidiE

Marka: Grześki
Produkt: Grześki kakaowe w czekoladzie 36g,  
Cena regularna: ok. 1,19 zł
Producent: Colian Sp. z o.o.
www.grzeski.pl             



tagi: Colian , Grześki , Znajdź , wymień na nowego! , kampania , loteria konsumencka ,