Kampanie i Promocje

Nowa kampania TV marki Sanytol

Wtorek, 15 stycznia 2019
W poniedziałek 14 stycznia wystartowała nowa kampania wideo promująca uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący marki Sanytol. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
AC Marca, producent produktów dezynfekujących marki Sanytol, przeznaczonych do użycia w domu, rozpoczyna kolejną, już piątą kampanię reklamową na polskim rynku. Zaplanowane działania promocyjne dotyczą dwóch produktów, Uniwersalnego Środka Czyszczącego i Dezynfekującego w płynie oraz w sprayu. Kampania rozpoczęła się 14 stycznia 2019 r. i potrwa do 10 lutego 2019 r. W jej ramach emitowane będą spoty w telewizji we wszystkich grupach kanałów: Polsat, TVN, TVP, TVP tematyczne czy PremiumTV. W 2019 r. marka planuje dalsze aktywności w mediach.

Sanytol to marka produktów skutecznie czyszczących i jednocześnie dezynfekujących z portfolio brandów hiszpańskiego koncernu AC Marca. To międzynarodowa grupa, z siedzibą w Barcelonie, obecna ze swoimi markami w ponad 60 krajach na całym świecie. Produkty dezynfekujące marki Sanytol to gama środków przeznaczonych do czyszczenia, prania, odświeżania oraz ochrony osobistej. W odróżnieniu od innych produktów zabijają nie tylko bakterie, ale również wirusy i grzyby, dzięki czemu pozostawiają czyszczone powierzchnie wolne od zarazków. To, co dodatkowo wyróżnia produkty na tle konkurencji, to formuły pozbawione chloru, czyli produkty są bezpieczne tak dla rąk i czyszczonych powierzchni oraz pozostawiają – w odróżnieniu od produktów zawierających chlor – bardzo przyjemny zapach.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Kreację przygotował klient.
Link do spotu TV: https://youtu.be/EwHVb2QBvXM




Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Fullsix Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), Mobext (strategiczne rozwiązania w kanałach mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), 18 Havas Warsaw (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.



tagi: kampania TV , Sanytol ,