Z rynku FMCG

Trzy statuetki MIXX Awards 2018 dla Funbota Tymbarku!

Poniedziałek, 03 grudnia 2018
Tymbark to zabawa, orzeźwienie i… innowacyjne projekty. Doceniają je konsumenci oraz branża marketingowa. Jedynym z nich jest Funbot, który dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji, pozwala internautom otrzymać od Kapsla unikalny komentarz do wybranego zdjęcia. Projekt otrzymał aż trzy statuetki na prestiżowej gali MIXX Awards 2018!
IAB MIXX Awards to konkurs branży interaktywnej – są w nim wyróżniane corocznie najlepsze kampanie wykorzystujące działania digitalowe. Aż trzy przyznane statuetki dla projektu Funbot to niebywały sukces Tymbarku, agencji Mindshare i agencji GONG, która była odpowiedzialna za kreację i obsługę aplikacji! Tymbark Funbot został nagrodzony srebrem w kategorii „Digital Experiences” oraz brązem w kategorii „Innovation” i „Mobile Experience”.

Funbot to unikalny projekt, który jak żaden inny łączy wyjątkowe doświadczenie odkrywania hasła spod kapsla Tymbarku ze wspominaniem wyjątkowych chwil z bliskimi. Zabawa opiera się na wykorzystaniu technologii sztucznej inteligencji – dzięki innowacyjnemu algorytmowi po opublikowaniu zdjęcia każdy użytkownik otrzymuje specjalny komentarz. Wirtualny Kapsel Tymbarku zyskał umiejętność odpowiadania na to, co przedstawiają fotografie. Wystarczy wysłać zdjęcie za pośrednictwem strony www.funbot.tymbark.com lub za pośrednictwem Messengera @Tymbark i załadować swoje zdjęcie, by poznać jego reakcję.

Tymbark w swojej komunikacji często korzysta z najnowocześniejszych narzędzi i proponuje konsumentom rozwiązania oraz aktywności skrojone na miarę ich oczekiwań. Prestiżowe wyróżnienia przyznawane marce za takie projekty jak Tymbark FunBot czy Tymbark Prank dowodzą, że są one nie tylko doceniane przez odbiorców, ale również przez ekspertów.



tagi: Tymbark , statuetki , MIXX Awards , Funbot ,