Zawieszki do WC Brait Rings posiadają innowacyjny, opatentowany kształt czterech pierścieni, dzięki któremu woda wypłukuje się wewnątrz i na zewnątrz, gwarantując pianę, widoczny efekt czystości i świeżość toalety. Wypełniające koszyczek mydełka w dwóch wariantach kolorystycznych wykorzystują olejki zapachowe: cytrynowy, leśny oraz morski, zapewniające intensywny zapach do ostatniego spłukania, a specjalna formuła uwidacznia aktywną pianę.
Zawieszki Brait Rings dzięki skuteczności i intensywnym kolorom podkreślają efekty pracy włożonej w utrzymanie czystości. Nowa kostka toaletowa dostępna jest w trzech wariantach: Ocean Rings, Forest Rings i Lemon Rings w rekomendowanej cenie 4,49 PLN.
Wprowadzeniu na rynek zawieszek Brait Rings towarzyszy kampania reklamowa w magazynach poradnikowych i w Internecie, działania w social mediach, promocje w punktach sprzedaży oraz działania PR. Pierwszy etap kampanii promocyjnej potrwa do końca stycznia 2019 r. W komunikacji po raz pierwszy wykorzystano nowy slogan marki Brait – „Bo dbasz o dom”.
Brait to znana w ponad 50 krajach na świecie marka kostek toaletowych, odświeżaczy i środków czystości. Marka Brait należy do firmy Dramers S.A., jednego z największych polskich producentów kosmetyków i chemii gospodarczej, dystrybuującego swoje produkty także pod takimi markami jak Jean Marc, Look Expert, 4 Seasons, Concertino czy Professional Style. Dramers S.A. jest również jednym z liderów w produkcji kosmetyków i chemii gospodarczej dla marek własnych.
Więcej informacji na
www.brait.com.pl oraz na
www.dramers.com.pl