Kategorie produktów

Dosłowne tłumaczenie

Piątek, 03 sierpnia 2018 HURT & DETAL Nr 07/149. Lipiec 2018
Hasła reklamowe bardzo często pomagają nam w sprzedaży, bo klienci zapamiętując je chętniej kupują produkt, który wywołuje pozytywne skojarzenia. Niekiedy jednak mogą wprowadzić pewne zamieszanie. Przekonałem się o tym niedawno, gdy właśnie jedno z haseł zostało potraktowane przez klientkę zbyt dosłownie. Starsza kobieta widząc w okolicy kasy tekturowy stand, zawierający kolorowy plakat z hasłem „Weź na drogę” i znajdujące się w środku specjalnie przygotowanego przez producenta kosza małe formaty butelek wody mineralnej, chciała je zabrać do domu myśląc, że skoro widzi komunikat „weź” jest to równoznaczne z: „za darmo”. Nie była zadowolona z odpowiedzi, że musi zapłacić za towar i upierała się, że nie jest to fair. Na szczęście inni klienci zrozumieli przekaz producenta i nie mają oporów, aby zapłacić za wodę.
Bartosz Strzelczyk
Właściciel sklepu w Dobieszynie



tagi: rozmowy niefiltrowane , sprzedaż , handel ,