Kategorie produktów

Realizacja koszyków w hurtowni

Piątek, 01 czerwca 2018 HURT & DETAL Nr 05/147. Maj 2018
Alkohol w naszym rejonie sprzedaje się zawsze, nawet o 5 rano przy minus 12 stopniach Celsjusza. I oczywiście najbardziej pożądany jest alkohol schłodzony. Najśmieszniejsze jest to, że mamy w Makro do realizacji koszyki z ustalonym odpowiednim targetem jaki musimy osiągnąć. Mamy swój wyznaczony próg w różnych kategoriach. I z czym my mamy największy problem żeby zrobić koszyk? Z nabiałem! No na pewno nie z alkoholem bo tutaj robimy nawet podwójny koszyk. Najczęściej realizujemy koszyk piwny. Z kolei nabiałowy idzie jak po grudzie. Bo co się rano sprzedaje? No na pewno nie nabiał!
Anna Madej
Właścicielka sklepu w Łodzi


tagi: rozmowy niefiltrowane , sprzedaż , handel ,