Z rynku FMCG

Marka Konspol angażuje się w The Color Run 2018

Środa, 16 maja 2018
Pięć kilometrów, tysiące zapalonych biegaczy, tony kolorowego proszku, świetna zabawa i pozytywna energia – już w maju startują festiwale biegowe The Color Run 2018. Imprezy odbędą się w największych miastach w Polsce - w Warszawie, Poznaniu oraz Gdyni. W tym roku partnerem najbardziej kolorowego biegu na świecie została marka Konspol – producent wysokiej jakości wyrobów mięsnych.
Najszczęśliwsze 5 kilometrów

W ramach rozpoczynającego się sezonu biegowego 2018, marka Konspol zwiększa swoje zaangażowanie we wsparcie popularnych wydarzeń sportowych w Polsce. Firma po raz kolejny została partnerem The Color Run 2018, kultowego biegu na 5 kilometrów, którego uczestnicy obsypywani są kolorowym proszkiem. Marka Konspol, jako sponsor The Color Run 2018, przygotowała dla biegaczy i kibiców wiele atrakcji. Na stoisku firmy odwiedzający będą mogli spróbować pieczonych smakołyków z rusztu, a także wezmą udział w specjalnych warsztatach tanecznych. Organizatorzy przewidzieli również animacje dla najmłodszych – dzieci wezmą udział w warsztatach kulinarnych i nauczą się przygotowywać kanapki według różnych wzorów na bazie naturalnych produktów z lini Żarłaki. Na trasie biegu, uczestników mile zaskoczą duże bańki mydlane, które będą puszczane tuż przy bramie marki Konspol.


tagi: Konspol , The Color Run 2018 ,