Kampanie i Promocje

Danio Dwie warstwy – pyszna nowość wśród serków homogenizowanych

Wtorek, 13 marca 2018
Marka Danio znowu zaskakuje konsumentów: do sklepów wkracza Danio Dwie warstwy. Nowość od Danio to serek o smaku śmietankowym, pod którym kryje się pyszna warstwa w trzech wariantach smakowych. Wprowadzenie produktu będzie wsparte ogólnopolską kampanią w TV, digital i punktach sprzedaży pod hasłem „Odkryj drugą warstwę”.
Nowość od Danio składa się z kremowego serka o smaku śmietankowym oraz pysznej warstwy w trzech smakach: z jagodami, truskawkami i sosem karmelowym. W tej odsłonie każdy znajdzie coś dla siebie: zarówno fani kuszącego karmelu, jak i smaków owocowych.

Nowość Danio to pożywna przekąska, która zachwyci swoją kremowością. Serek przyciągnie uwagę także oryginalnymi dla Danio okrągłymi opakowaniami.

Wprowadzenie nowego Danio na rynek będzie komunikowane poprzez 15’’ spot w telewizji, promocję w mediach społecznościowych, a także materiały POS w punktach sprzedaży. Hasłem przewodnim kampanii będzie „Odkryj drugą warstwę”, a całość będzie spójna z komunikacją marki opartą na  przekazie „Danio pozytywnie nastraja”.

Przechwytywanie_1.JPG
Za przygotowanie materiałów promocyjnych odpowiada agencja Y&R, VML oraz Labstore. Zakupem mediów zajął się Mediacom.

tagi: Danio , serek homogenizowany , Odkryj drugą warstwę ,