Kampanie i Promocje

Influencerzy w nowym projekcie marki Palma

Poniedziałek, 15 maja 2017
Na najpopularniejszych blogach parentingowych pojawiły się wpisy nawiązujące do eksperymentu społecznego marki Palma „To co dobre bez Ciebie się nie zrobi”.
Projekt jest kontynuacją kampanii, którą marka Palma rozpoczęła w marcu.

Marka zaprosiła do udziału w projekcie najpopularniejsze blogerki parentingowe; Makóweczki.pl, Bakusiowo.pl, CałaReszta.pl, Tekstualna.pl, MamaTrójki.pl oraz Mumandthecity.pl.

Wpisy, k†óre pojawiły się na blogach nawiązują do eksperymentu społecznego https://www.youtube.com/watch?v=uPBcC8KMIm4&feature=youtu.be który uświadamia, że to co myślą o sobie kobiety nie zawsze idzie w parze z oceną ich bliskich. To pierwszy z elementów projektu z Influencerami, który zaplanowany został na 6 miesięcy (od maja do października).

Video-online stworzone zostało w formie eksperymentu społecznego, jako efekt badań marketingowych i wywiadów konsumenckich. Zapytaliśmy kobiety, co wg. nich robią one w domu. Tak jak wynikało to z przeprowadzonych wcześniej badań, swoją rolę widzą one głównie w prozaicznych, domowych czynnościach. Jednak gdy zapytaliśmy o to samo ich bliskich okazało się, że upatrują oni ich roli w zupełnie innym miejscu - mówi Kinga Ryżycka, category manager z firmy Bielmar. Poprzez tą konfrontację punktów widzenia kobiety i jej bliskich udało nam się pokazać rolę sprawczą kobiet i to, że robią na codzień coś ważniejszego, niż im się wydaje - dodaje.

Za stworzenie platformy komunikacji, strategię i egzekucję odpowiada kolektyw 19°Południk. Za działania w obszarze PR i Influencerów agencja  Zaza Media. Film został wyprodukowany przez Papaya Films.



tagi: Palma , ZT Bielmar ,