Z rynku FMCG

TEEKANNE wkracza w świat podróżników

Poniedziałek, 27 marca 2017
Marka TEEKANNE wychodzi poza tradycyjne ramy promocji, nawiązując współpracę z 7. Festiwalem Podróży i Przygody Bonawentura. Planowanych jest więcej działań mających na celu dotarcie do pasjonatów wypraw.
Znany producent herbat został jednym z partnerów 7. Festiwalu Podróży i Przygody Bonawentura. Goście biorący udział w wydarzeniu oraz pasjonaci herbaty będą mogli poznać różne smaki produktów oferowanych przez TEEKANNE. Wśród nich znajdą się herbatki owocowe oraz popularne herbaty czarne i zielone.

- Znany napar przechodzi długą drogę od miejsca produkcji do momentu, kiedy trafi na nasze stoły. Mając na uwadze egzotyczne pochodzenie herbat np. Chiny, Sri Lanka czy Indie, z przyjemnością angażujemy się w wydarzenia promujące podróże. Szczególnie polecamy przy tym wycieczki śladami herbat - mówi Joanna Fijałkowska, Trade Marketing Specialist, TEEKANNE - dodaje

7. Festiwal Podróży i Przygody Bonawentura odbywa się w dniach 24-26 marca w Starym Sączu. Podczas wydarzenia wystąpią pasjonaci podróży, którzy opowiedzą m.in. o wyprawie autostopowej do Meksyku, rejsie na Wyspę Słoniową oraz podróży na Antarktydę. Będzie również możliwość obejrzenia filmów dokumentalnych z wypraw oraz wysłuchania koncertów muzyki z całego świata. 

Koncern TEEKANNE to ponad 130 lat doświadczenia w zakresie produkcji herbaty. Wykwalifikowani specjaliści nieustannie pracują nad stworzeniem kolejnych, oryginalnych wariantów smakowych herbaty, które dostarczają niezapomnianych wrażeń konsumentom w różnych zakątkach świata. Siedziba firmy TEEKANNE POLSKA mieści się w Krakowie, a główna filia znajduje się w Dusseldorfie, w Niemczech (TEEKANNE GmbH & Co. KG).W asortymencie TEEKANNE Polska znajdziemy wiele rodzajów herbat, ponad 80 różnych produktów, które można znaleźć na sklepowych półkach nie tylko w Polsce, ale też w wielu krajach europejskich.



tagi: TEEKANNE , świat podróżników , Festiwal Podróży i Przygody Bonawentura ,