Kampanie i Promocje

Herbapol z nowymi odsłonami kampanii reklamowych produktów dżemowych i linii Herbaciany Ogród

Piątek, 24 marca 2017
Herbapol-Lublin rusza z nowymi odsłonami kampanii reklamowych produktów dżemowych oraz linii Herbaciany Ogród. Spoty emitowane są w najbardziej popularnych stacjach telewizyjnych takich jak Telewizja Polska, TVN i Polsat. Celem każdej kampanii jest wzrost świadomości dotyczącej produktów i przypomnienie konsumentom o najważniejszych ich benefitach.
Marka Herbapol od 68 lat czerpie z natury to, co najlepsze i dostarcza konsumentom najwyższej jakości produkty spożywcze. W najbliższym czasie przypomną o tym spoty reklamowe poświęcone produktom dżemowym oraz linii herbatek owocowych Herbaciany Ogród, które wytwarzane są wyłącznie z polskich owoców. Celem obu kampanii jest wzrost świadomości i przypomnienie konsumentom o najważniejszych benefitach tych produktów.

Produkty dżemowe swój wyjątkowy smak zawdzięczają sprawdzonym recepturom oraz starannie wyselekcjonowanym owocom od regionalnych dostawców, ekspertów w dziedzinie upraw. Wyróżnikiem produktów dżemowych Herbapol jest to, że nie zawierają gumy guar. W tej kampanii zaprezentowano pięć produktów – dżemy z malin odmiany polka, z truskawek zebranych na Lubelszczyźnie, z wiśni nadwiślańskiej, oraz powidła węgierkowe z węgierek zebranych w okolicach Nałęczowa. Aby przypomnieć konsumentom o tych ważnych cechach, przygotowano ośmiosekundowy spot, który jest emitowany w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych – Telewizji Polskiej, TVN i Polsacie. Będzie można go oglądać od 13 marca do 17 kwietnia.

Owocowe herbatki dostępne w linii Herbaciany Ogród wytwarzane są jedynie z naturalnych, suszonych, dużych kawałków owoców zebranych na terenie naszego kraju. Spot jest spójny z komunikacją marki i jej hasłem przewodnim „Przyjemność. Masz to w naturze”. Jego główną bohaterką jest herbatka owocowa Dzika Róża z linii Herbaciany Ogród. 15-sekundowy film nawiązuje do przyjemności i radości ze wspólnie spędzonych chwil z rodziną. Spot jest emitowany do 26 marca w najlepszym czasie antenowym największych stacji telewizyjnych: Polsatu, TVN i Telewizji Polskiej. Link do spotu: www.youtube.com/watch?v=Q0P-1P6jexk.

 Za realizację kampanii, w tym zakup mediów, odpowiada dom mediowy MediaCom. Spot do kampanii dotyczącej produktów dżemowych przygotowała agencja Lemon Film zaś ten o linii Herbaciany Ogród stworzyła agencja MullenLowe Warsaw.

Więcej informacji o firmie i produktach znaleźć można na stronie: www.herbapol.com.pl



tagi: Herbapol , kampania reklamowa , Herbaciany Ogród ,