Z rynku FMCG

Henryk Kania partnerem Biegu Mikołajów

Piątek, 02 grudnia 2016
Zakłady Mięsne Henryk Kania włączają się w kolejną inicjatywę w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu. Po raz drugi firma została partnerem charytatywnego Biegu Mikołajów, który już 4 grudnia, odbędzie się w pięciu polskich miastach.
Niedzielny Bieg Mikołajów będzie kolejną edycją tego wydarzenia po inauguracji w 2015 roku. Organizatorzy, zachęceni wielkim zainteresowaniem sprzed roku, poszerzyli listę miast uczestniczących. Będą to Warszawa, Poznań, Wrocław, Zakopane oraz debiutujący Sopot. Ponadto, wspólnie z Fundacją LOTTO Milion Marzeń oraz Ministerstwem Sportu i Turystyki, drugi rok z rzędu zorganizowany zostanie też Mikołajowy Festiwal Biegowy Dzieci i Młodzieży „Dzieci biegają dla dzieci”. Festiwal odbędzie się w Warszawie, Poznaniu oraz w Zakopanem.

Po raz kolejny partnerem Biegu zostały Zakłady Mięsne Henryk Kania. W ramach szerokich świadczeń, firma m.in. wesprze organizację cateringu oraz uzupełni swoimi produktami nagrody dla najlepszych uczestników biegu. Ponadto organizuje liczne konkursy w swoich kanałach social media – na profilach facebookowych marki Maestro oraz parówek, a także na Instagramie.

Warto zauważyć, że ZM Kania bardzo aktywnie wspierają różne inicjatywy w zakresie CSR. Oprócz wspomnianego Biegu Mikołajów, firma na stałe współpracuje ze Śląskim Bankiem Żywności, a niedawno została partnerem Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej. Ponadto, każdego roku ZM Kania organizują turniej koszykówki ulicznej Henryk Kania Cup oraz zawody narciarskie Henry Kania Ski Cup. Angażują się też w wiele innych, mniejszych inicjatyw. Wspierają placówki oświatowe, domy pomocy oraz potrzebujących.

ZM Henryk Kania to wiodący producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce. Oferuje szeroki wachlarz produktów z obszaru marek własnych i prywatnych. Głównymi odbiorcami firmowych produktów są sieci handlowe w kraju i za granicą.



tagi: Zakłady Mięsne Henryk Kania , Bieg Mikołajów ,