Wywiady

Trzy pytania do...

Czwartek, 10 listopada 2016 HURT & DETAL Nr 11/129. Listopad 2016
3 pytania do Ewy Mielnickiej, PR Managera JBB kieruje Monika Górka.
Z jakich kanałów dystrybucji korzysta JBB?

Naszych klientów najczęściej gościmy w sklepikach osiedlowych i delikatesach mięsnych. Wędliny to produkt, który najlepiej rotuje w miejscach bezpośredniego kontaktu, w relacji klient – sprzedawca. Wiele sklepów współpracujących z firmą JBB posiada widoczną informację, że jest to Punkt lub Sklep Partnerski JBB. Klienci w takich miejscach mogą dokładnie zapoznać się z asortymentem, przyjrzeć wybranym wędlinom, a nawet spróbować i ocenić, jak smakują. Kontakt ze sprzedawcą jest niezwykle ważny, buduje bowiem trwałą relację, wzbudza zaufanie wśród konsumentów, którzy lubią wracać tam, gdzie zostaną miło i profesjonalnie obsłużeni. Klienci wiedzą, że produkty, które kupią w danym punkcie sprzedaży, są zawsze świeże i doskonałej jakości, bo mieli okazję już się o tym przekonać. 

Jak wygląda udział producenta w tworzeniu Punktów Partnerskich?

Każdy kolejny Punkt Partnerski, jaki powstaje pod szyldem JBB, świadczy o rosnącym zapotrzebowaniu na nasze produkty, z czego bardzo się cieszymy. Asortyment firmy wciąż jest wzbogacany o nowe wyroby, które kierowane są do określonych grup konsumenckich. Każdy zatem znajdzie dla siebie coś wyjątkowego. Firma JBB wspiera tworzenie nowoczesnych, doskonale zaopatrzonych punktów sprzedaży, które znajdują się w całej Polsce, w mniejszych i większych miejscowościach. Informację, gdzie dokładnie ulokowane są nasze sklepy, można znaleźć na stronie firmy jbb.pl. Właściciele sklepów czy stoisk mięsno-wędliniarskich mogą przyłączyć się do programu Czas Partnerstwa. W ten sposób firma zapewnia im doradztwo i profesjonalne wsparcie marketingowe. Obecnie pod szyldem JBB działa ponad 270 Punktów Partnerskich, Nowy Rok chcemy przywitać z liczbą około 300 punktów. 

Czy szeroka dostępność punktów sprzedaży przekłada się na większe zainteresowanie ze strony klientów?

Jak najbardziej, naszym atutem jest jakość produktów, dostępność, ale także profesjonalna obsługa i nowoczesne, higieniczne stoiska firmowe. Stawiamy tu na aranżacyjny minimalizm i oszczędną grafikę – zgodne z koncepcją firmy. Punkty funkcjonują w spójnej identyfikacji wizualnej, co daje konsumentom czytelny przekaz, że każde stoisko z naszymi wyrobami posiada ten sam, najwyższy standard obsługi, zaś lady chłodnicze są dopilnowane pod względem ilości i jakości towaru. Dobry sprzedawca i stoisko, które budzi zaufanie to atuty firmowe, jesteśmy z nich dumni. Pracują na naszą korzyść, ale przekładają się przede wszystkim na zadowolenie klienta, który chce do nas wracać.



tagi: Ewa Mielnicka , JBB ,