Odświeżone logo produktu i głębsza kolorystyka to główne cechy nowych opakowań jogurtów Activia. Zmieniona została także czcionka, którą zaprojektowano specjalnie dla tej grupy produktów. Dodano promieniste wiązki światła i wyeksponowano atrybut marki – Bifidus Actiregularis - szczep bakterii, który wyróżnia te jogurty firmy Danone. Wszystkie zmienione elementy wizualne z elegancją i precyzją podkreślają ekspercką wiedzę marki Activia z zakresu żywienia.
Produkty Activia w zmienionej szacie graficznej wpisują się w nowe pozycjonowanie marki.
W nowej komunikacji marki firma Danone podkreślać będzie ideę życia zgodnie z koncepcją InSync. Angażując konsumentów na poziomie emocjonalnym, będzie ona inspirować kobiety do pełnego wykorzystywania swojego potencjału dzięki równowadze ciała i umysłu – mówi Andrzej Łojewski, Dyrektor ds. Rozwoju Kategorii i Kanałów Sprzedaży w Danone.
Zmiany wizerunkowe dotyczą całego portfolio marki Danone Activia.
tagi: Activia , Danone , nowe opakowania , jogurty ,
Według danych National Wine Agency of Georgia (LEPL) w ciągu...
Jak wynika z raportu UCE RESEARCH, Hiper-Com Poland i Grupy...
Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń...
66,6% dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z...
Ministerstwo Sprawiedliwości planuje utworzenie e-Sądu...
W adaptacji wspierają rolników nowe technologie ...
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...